oncontextmenu="return false"

Saga=Allie finkles,regler för pandor del 1

Hej! Jag har börjat med en saga...den heter pandan finkles regler! P.S Den är inspererad av allie finkles,regler för tjejer.skriven av Meg Cabot. -Nu måste du gå till skolan! sa mamma -Okej,men jag har inte ätit.sa jag förskräckt -MEN..Ta en smörgås på vägen då.skrek mamma ilsket Senare i skoldagen hade jag samlats med mina bästa kompisar Sofia,Erika och Rosemary. -Men usch vad äckligt,jag tror jag spyr.Här ligger ju en MASSA papper på golvet.sa Rosemary. -Ja...dem är till och med använda viskade Erika.



Jaja,vi ska ändå in   nu.sa Jag lugnt.


När vi hade suttit oss på stolen började fröken prata.


-Idag vill jag att alla ska kunna engelska glosorna..uttantill.sa fröken vänligt

-Oh..nej! Jag glömde och plugga till engelska provet.sa Jag

-Men prata inte rakt ut..VA...Vad sa du? har du glömt läxan? Sa fröken

-Gulp...mm fick jag bara fram.

Jag trodde att i vilken sekund som helst skulle det vara ajöss med mig...

-Gör den till imorgon då,sa fröken.

-Och nu kommer fortsättningen på glosorna...

fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0