oncontextmenu="return false"

Kan inte sova..

Hej,jag kan just nu inte sova.
Jag "kvälls-bloggar."
Jag ska bara hitta på något att skriva om..
Ja!
Jag kan skriva en sak för dom som inte vet det.
2 Bloggstaffet vinnaren är *TRUMMVIRVEL* PanfuStars.blogg.se!
Jag är faktist en av fansen som gillar den bloggen..
Men nu ska jag inte skriva om att jag gillar Bogno & _Edward_'s Blogg!
Nu ska jag hitta på något att skriva om..
Jo...
Nja...Nä..
Jag tänker i alla fall INTE sova.
Jag vill inte spela Panfu för klockan är just nu...snart 22.00..Nu är den 21.43
Så chatten är självklart stängd för rätt så länge sedan.
Jag ska tänka lite så kommer jag igång med skrivandet (om jag redan inte redan gjort det).
Ja, snart kommer jag väll på något.
Jag letar efter något att spela kanske..
Spela.se..=D
Jag går in där,vad ska jag annars göra? =|
Mm,nu går jag nog och lägger mig.. =|
Blev lite trött av spelandet..
NEJ!
Jag ska inte sova! =P
Jag spelar mer! ;)
Eller nä..¨
Jag går och tittar på Idol! ;)
Ni som inte kan sova och läste detta ..
Hitta på något annat att göra! =D
Sömniga kramar..Tuatua! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0